**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg under augusti 2011

Av lillsandra - 30 augusti 2011 12:16

Uscha va trött jag är idag,Melanie vaknade inatt när vi nästan nyss gått å lagt oss,hon ville inte alls somna om utan hon var så ledsen så ja vet inte var det var,men skulle tro det har med tänderna att göra.Hon har fått en till tand som är på väg upp bredvid den andra och den har spruckit fram litegrann.Hon har sovit väldigt oroligt flera nätter och igår på dagen sov hon nästan ingenting.Nu i dagarna är det fullt upp med packning oxå eftersom vi flyttar snart,så det tar verkligen på krafterna när lillan är lite gnällig oxå.Idag hade ja sett fram emot babysången som börjar idag igen,men imorse kände jag att ja inte orkade stressa iväg när man knappt sovit något,dessutom så sov Melanie lite längre imorse så då ville jag inte väcka henne heller,men vi siktar in oss på att gå nästa vecka istället då. Nu har hon precis somnat så nu ska ja fortsätta packa. Tjing

 
Av lillsandra - 25 augusti 2011 12:20

 lillgumman kryper omkring för fullt å hittar en massa roliga saker lite här å där,hehe inte en lugn stund nu inte.Allt är ju roligare än leksakerna! Lillhjärtat då <3

 
Av lillsandra - 21 augusti 2011 08:47

 Här är den,smörgåstårtan vi ska bjuda på idag :) Jörgen fyller 26 år idag :D Grattis gubben min! Den här tårtan gjorde ja sent igår kväll/inatt,hehe klockan var närmare 2 innan den var klar,så nu hoppas jag den smakar bra oxå :)

 
Av lillsandra - 17 augusti 2011 22:48

En bild från tidigare idag,Melanie i gåstolen som vi fått låna av snälla Malin,Crille å Novalee :) Hon älskar att springa omkring i den å busa :D

 
Av lillsandra - 4 augusti 2011 19:59

  Igår kväll tog jag mig tid å tvättade bilen,behövdes verkligen. Självklart blev det regn idag .. Iof så visste ja att det kunde bli de idag.Skitsamma den är fortfarande renare än den var innan,ikväll funderar jag på att städa ur den invändigt. Skönt att komma iväg å rensa tankarna ibland :)

 
Av lillsandra - 2 augusti 2011 23:13

 Världens finaste :) Från förut idag när vi var nere vid piren i sörfors å solade,här hade Hon nyss vaknat,gostumpan :)

 
Ovido - Quiz & Flashcards