**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Direktlänk till inlägg 21 december 2011

Soffpotatis!!

Av lillsandra - 21 december 2011 22:33

Japp nu ligger man och degar i soffan bara,borde väl igentligen gå och lägga mig eftersom ja sovit dåligt... men det blir tyvärr väldigt sällan man kommer i säng i tid.


Har jobbat ikväll och det gick bra,var ganska fullt upp faktiskt :P

Nu har jag precis fikat lite,de blev 2 ostmackor och en kopp kaffe :)


Melanie ligger och sover och hon är inte alls någe täppt i näsan längre,otroligt skönt de iaf.


Haha förut på eftermiddagen kom hon på vilken knapp man trycker igång tomten på,så det var ett jäkla tryckandes på den hela tiden,av-på-av-på-av-på i ett kör så den hann aldrig spela färdigt sången,utan så fort hon tryckt på knappen och musiken började spelas så tryckte hon av lika snabbt och sedan på igen... ja så höll det på,och hon tyckte det var riktigt kul :D Gogumman :)


Ja näe,nu ska jag ta glo på tv en stund innan ja ska knoppa.Imorgon tänkte jag städa och tvätta här hemma,behövs verkligen. 

Godnatt!

/Sandra


Här är några bilder som togs med mobilen igår..


    

Busade..

 

 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lillsandra - 8 mars 2012 21:43

 jag och en trött liten tjej :)

Av lillsandra - 8 februari 2012 20:14


Har inte riktigt känt att jag haft tid eller någon ork att uppdatera här. Jobbar ju heltid nu och det känns verkligen,tar väl ett tag innan man är inne helt i jobbsvängen,även fast nu känner jag att jag faktiskt börjar vänja mig ,men är ganska tröt...

Av lillsandra - 12 januari 2012 23:07

Idag var vi ut på en promenad,gick först runt stallet med lillan i vagnen och sedan när vi kom hem så ville hon springa runt lite ute i snön å titta :) Så mysigt och så roligt att hon går omkring själv nu å utforskar.  Konstigt nog ser hennes overall...

Av lillsandra - 9 januari 2012 11:17

Ja då sitter man här i soffan å dricker kaffe medans lillgumman sover. Har svårt att fatta att det här är min sista lediga vecka hemma med Melanie.. uscha de känns hemskt :( Men samtidigt ska det bli kul att börja jobba igen. Och Melanie kommer få va...

Av lillsandra - 8 januari 2012 12:47

Ja nu var det ett tag sedan jag uppdaterade här igen :/ är otroligt dålig på de.   Nu är både jul å nyår förbi,men vi har har jaft det jättebra. Hade en trevlig julafton,vi var först till pappa,sen in till farmor & farfar,sen till mamma och sed...

Ovido - Quiz & Flashcards