**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg under november 2010

Av lillsandra - 3 november 2010 15:26

Igår kl 18.03 kom vår lilla prinsessa Melanie till oss. 3230g och 51 lång. Allt gick bra och vi alla 3 mår bra.vi är så lyckliga å stolta över vår lilla tjej

Av lillsandra - 1 november 2010 11:42

 Igår gick jag in i vecka 40=) hoppas att det är min sista graviditetsvecka.Vill ha lillbäsen utanför magen nu,men än har inget hänt.Imorgon ska vi till barnmorskan igen oxå å kolla läget. Bara 5 dagar kvar nu tills det beräknade datumet går ut.Jag är iaf grymt trött nu hela tiden,orkar ingenting känns det som.

Helgen har varit bra å lugn,i lördags köpte jag en ny mobil,de behövdes verkligen,skönt att ha en hel telefon igen. Ja vi har inte gjort så mycket i helgen,varit hemma på kvällarna å kollat på film å bara haft det mysigt.Igår var vi å storhandlade på Ica maxi.

Idag ska jag bara ta det lugnt,orkar inget annat,plocka undan lite disk ska ja gö iaf.

Lägger in lite info från blimamma.se


Nu är din bebis sannolikt mellan 50-52 cm och väger 3.5-4 kg. Det är nu nära ditt beräknade förlossningsdatum och det är dagt för bebisen att födas. Det är dock bra att komma ihåg att många går över tiden, speciellt förstföderskor, så bli inte orolig om bebisen bestämt sig för att vänta ännu lite till.

Du får nu gå på täta kontroller hos barnmorskan och ditt barns tillstånd övervakas noggrant.

Och några bilder på magen:

 

    

  

Ovido - Quiz & Flashcards