**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av lillsandra - 27 oktober 2011 19:38

Idag har jag varit på verksamhetsdag med jobbet,har haft det riktigt trevligt,Vi gick igenom en massa jobbrelaterat,fick info om nya saker på gång och så,det känns faktiskt riktigt kul att snart komma tillbaka till jobbet igen,så himla roligt att träffa alla igen.Så man saknar jobbet litegrann :)

Vi höll till nere på hotel strand och där var vi mellan 8.30-16,så det var en heldag med mkt prat och information.Melanie var såklart hemma med pappa Jörgen och det gick som vanligt superbra :)

Trots att ja får dåligt samvete när ja ska iväg å lämnar henne hemma även fast jag vet att hon får det bra hemma med sin pappa,men på nåt vis känns det ändå konstigt att åka ifrån henne.Men det är skönt att komma hemifrån själv oxå,det har ja verkligen känt dom ggr jag tagit på mig extrajobb,fast jag saknar henne något fruktansvärt när jag är ifrån henne.Men man måste väl försöka vänja sig eftersom att det blir dags för dagis så småningom,usch de känns oxå hemskt.Men det ska nog gå bra det oxå.


Jaja nog om det.Imorrn kväll ska jag jobba matfors igen,kul :)

Annars i helgen blir det nog lite planering och inhandling inför Melanies kalas som förmodligen kommer bli nästa helg,hon fyller ju 1 på onsdag till veckan men det är svårt att ha nåt kalas då när dom flesta jobbar,blir så sent med tanke på att hon oftast lägger sig vid 19-tiden,så firandet blir nog på helgen.

Sen har vi en hel del fixande här hemma oxå.


Nu ikväll blev det ett bad för lillgumman,sen välling å sängen och nu har hon precis somnat :) Å jag funderar på om jag ska orka ge mig ut på en promenad eller om jag ska fortsätta lata mig i soffan :P


Tjing!


/Sandra


Här är lite bilder från häromdagen när Melanie gungade...


             



Och en bild från förra veckan när vi var hos min farmor & farfar..


 

Gammelfarmor och Melanie :)

Ovido - Quiz & Flashcards