**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 30 april 2011

Av lillsandra - 30 april 2011 00:05

Jag har följt en blogg ganska länge ang en tvillingflicka på 4 år härifrån lucksta som fått cancer,som hennes familj kämpat och så många operationer hon fick genomgå och trots det så lyckades man inte rädda hennes liv,så otroligt sorgligt å hemskt,så fruktansvärt...ja de finns nog inte ord som räcker till på hur bedrövligt det är. Ett litet barn med hela livet framför sig... tänk så orättvist livet kan vara. På  långfredagen somnade lilla Tindra in. Jag kände dom inte men jag blir så ledsen och så berörd av det här :( Man kan inte föreställa sig hur fruktansvärt det måste vara att förlora sitt barn. Kan inte sluta tänka på Tindra och hennes familj,jag tycker så himla synd om dom.

Lilla Tindra var oförsäkrad oxå,vilket innebär att dom måste stå för begravningskostnader och allt därtill helt själva.I en sån här situation är väl ekonomin det sista man vill behöva tänka på. Men det har startats en insamling till Tindras familj där man kan hjälpa dom genom att skänka en liten slant.Det finns ett konto i Tindras namn där man kan sätta in pengar om man vill för att hjälpa dom i dessa svåra tider .Jag länkar er vidare till Tindras mammas kusin Marias blogg som har mer info till er som vill hjälpa till.

Även om det är det lilla så känns det bra att kunna hjälpa till lite iaf. Och för er som vill gå in och läsa om lilla Tindra kan göra det här

Vila i frid lilla Tindra  



Bloggen om Tindra:http://tindraskamp.se/

Marias blogg: http://marimarks.blogg.se/


Ovido - Quiz & Flashcards