**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av lillsandra - 8 januari 2012 12:47

Ja nu var det ett tag sedan jag uppdaterade här igen :/ är otroligt dålig på de.


Nu är både jul å nyår förbi,men vi har har jaft det jättebra.

Hade en trevlig julafton,vi var först till pappa,sen in till farmor & farfar,sen till mamma och sedan firade vi hemma hos Jörgens mamma och släkt.Melanie fick himla mycket julklappar och jättefina saker. Det var jättekul å se hur glad hon var över alla sina klappar :D Både jag å Jörgen fick mkt fint oxå :)


På nyår var vi bara hemma,eller vi var upp till Jörgens pappa och åt middag,sen var vi bara hemma å tog de lugnt,kollade på fyrverkerier från balkongen vid 12 slaget å efter det gick jag å la mig eftersom jag skulle upp å jobba nyårsdagen.


I torsdags fyllde jag år,hela 26 år,hualigen va gammal man är nu...  hade en jättebra födelsedag iaf å fick mkt bra saker, B.la kläder,pengar,kuddar,dukar,doftpåsar,och ett nytt batteri till bilen :D Jag hade gjort en smörgåstårta som det bjöds på,gott :) Är ju inte så förtjust i gräddtårtor å marsipantårtor så då blev de bra med smörgåstårta istället :D


I fredags var Jörgen ledig oxå eftersom det var röd dag,Jörgens mamma var hit en sväng å fikade lite och sedan for vi in till min farmor & farfar,fikade lite å så :) Trevligt.


Igår jobbade jag 7-12 och efter jag kommit hem så gav vi Melanie lunch och for sedan upp till pappa å hälsade på,fikade lite och sedan gick vi ut i det härliga vädret så Melanie fick åka lite pulka däruppe,gick på en promenad allihopa med Melanie i pulkan,hon tyckte det var så skönt så hon somnade :P Innan vi gick på promenad så fick Melanie gå omkring lite i snön å titta,så gulligt å se när hon traskar omkring nu :) Hon började gå riktigt för någon vecka sen,jättekul :D Så söt så. Full fart på henne jämt här hemma,nästan springer fram :)


Idag vet jag inte vad vi ska göra,just nu sover Melanie,men vi får väl se när hon vaknar om vi går ut en sväng kanske :)


Innan jul så var vi iväg till Ateljefotografen med Melanie,tog en massa fina kort som vi har gett bort till familj och släkt i julklapp,så nu bjuder jag på några bilder här ..


 


 


 


 


 


 


Så det var några av bilderna därifrån..

Nu kommer en bild på Melanie i pulkan från igår och en bild på smörgåstårtan ja gjorde när ja fyllde år..

 


 


/ Sandra

Ovido - Quiz & Flashcards