**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av lillsandra - 16 juni 2010 21:39

Satt å kolla på min minnessida till min hund Kvick,har inte varit in där på ett tag,lika jobbigt varje gång.saknaden är stor... han var världens finaste hund.

lägger in lite bilder på han.... 

                     han älskade att bada(syns det).



Lägger in en bild på världens bästa och finaste "Tarra" oxå(Taragona) pappas hund.

  


Av lillsandra - 16 juni 2010 18:52

Nu har jag bara 2 arbetsdagar kvar...sen äre semester.ska bli så jäkla skönt.trött på jobbet å allt därtill...usch. får se om de blir nån sistaminuten resa eller om de blir till att semestra i (kalla)sverige.


Jag är så sugen på att färga håret men vet inte riktigt hur jag ska göra,det känns riktigt matt å tråkigt nu.jaja...antingen mörkare eller ljusare. ska fundera lite.

Iaf så har jag varit på jakt efter mammajeans/byxor men inte hittat någe,dessutom är det dyrt.hittade iaf ett par jättesköna mysbyxor på cubus,sugen på att köpa flera såna    


Annars är allt som vanligt och jag mår bra hittills ,mådde illa en del tidigare i graviditeten,men de försvann efter vecka 12 nångång och det är jag glad för.Har endast lite ont i svanken ibland men det hör väl till.

ska ta å vika lite kläder nu...

ha de bra.... hejhej

  

Ovido - Quiz & Flashcards