**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av lillsandra - 18 juni 2010 16:41

Den här dagen har varit allt annat än lugn,men äntligen är sista dagen gjord, nu är det semester i 4 veckor,gud så skönt det ska bli..  

Orkade inte göra någon middag idag så de fick bli pizza från dunya,som Jörgen var gullig å köpte med sig på väg hem från jobbet.vi har precis ätit så nu ligger vi i soffan å slöar.


Jag har börjat känna mer rörelser i magen oxå,känns som det kittlas och fladdrar lite...kul kul=)


Undra vad man ska hitta på ikväll då tro,hade tänkt åka till birsta en sväng innan dom stänger,men ja tror inte jag orkar de.

Ja hoppas iaf att det blir fint väder i helgen,vi tänkte nämligen åka ut till sättna då.


Vi vill tacka för alla fina gratulationer och kommentarer vi fått=)

Ett särskilt tack till Anki och Sandra för era fina gratulationer ni lagt ut till oss på era bloggar


Tack så mycket allihopa    /Sandra och Jörgen




Av lillsandra - 18 juni 2010 00:14

sådär nu var den här jobbkvällen över.Efter jobbet for jag till stan och mötte Jörgen,Roger och Sandra för att sola... skönt att ligga å steka en stund   

Sen efter solningen var jag hungrig (ovanligt..hehe),så då fick de bli Bigboy för mig å jörgen... gott gott.Nä nu blir det sängen som gäller,jobb imorgon.Hoppas på en lugn arbetsdag imorgon när det är sista dagen, sen semester    



Natti natti  

  

Ovido - Quiz & Flashcards