**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av lillsandra - 14 juli 2011 22:16

 lillgumman förut i bilen :)

 
Av lillsandra - 14 juli 2011 13:31

 Nu har vi precis åkt över till öland, inget vidare väder idag,fast det skulle ju bli regn så. Men tråkigt eftersom vi hade tänkt åka å titta på Viktoriadagen idag i Borgholm, fast det var ganska dyrt såg vi å Inge kul att sitta ute i regnet så vi skippar nog de :/  Idag känner jag mig ganska hängig,känns som jag har feber,fryser som bara den,typiskt när man är på semester. Tror jag ha fått uvi så nu dricker ja  tranbärsjuice och har precis tvingat i mig 2 alvedon. Hoppas på att bli piggare snart och att vädret blir bättre :)

 
Av lillsandra - 14 juli 2011 00:08

Det blev en härlig kvällspromenad kring Kalmar slott och parkerna intill å en sväng ner mot hamnen där vi hittade en mysig uteservering som vi satte oss på ett tag. Melanie fick sin välling innan vi började gå så hon har sovit i vagnen hela tiden och fortsatte sova sedan när vi lyfte över henne till sängen. Precis när vi lagt oss upptäckte vi 2 skit STORA spindlar som kröp omkring i rummet,fy va äcklig dom var. Så nu har vi haft spindeljakt här oxå, men äntligen är vi klar och kan sova,är så trött. Godnatt :)

 
Ovido - Quiz & Flashcards