**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av lillsandra - 19 juli 2010 21:32

Ikväll har jag verkligen rört på mig,följde med Jörgen å roger upp på basketplan å spelade lite,jäklar vad svettigt det var.Dumt av mig igentligen för nu kommer jag säkert ha ont imorgon då jag ska jobba oxå.usch första dagen på jobbet imorrn efter semestern,det känns tungt.jaja får se hur det går. Har iaf hämtat blanketter från försäkringskassan idag,så nu är det bara att fylla i och skicka in.

Nu blire till att bara slappa resten av kvällen,kanske hyra en film å bara mysa.

Jörgen har hjälpt mig att knäppa lite magbilder ikväll,så här kommer dom...


      

  


De va dom=)

hejhej

Av lillsandra - 19 juli 2010 13:10

Sitter å dricker kaffe och glor på datorn,Jörgen å roger dricker kaffe dom med å letar bilannonser.

Idag har jag fått mitt gravidsmycke som jag beställde i torsdags kväll,kom ganska fort.Tänkte inte köpa ett sånt men ja kunde inte hålla mig,tycker det är så fint med sånt. Lägger in en bild på den jag köpte

  


Idag tänkte vi fara till stan,ska in till en mäklare å ev boka en visning. Sen ska jag till försäkringskassan och se om jag kan få hämta några ansökningsblanketter till havandeskapspenning.Tycker allt de där med försäkringskassan verkar så struligt,ja fattar ingenting.Sen måste jag ringa sjukgymnasten oxå och boka en tid,eftersom jag fått mer besvär med svanken,Bm som tyckte jag skulle ta kontakt med sjukgymnasten,så det är väl bäst man gör de då och se om man kan få någon hjälp.

Nu ska ja göra mig klar så vi kan åka.

hejhej


Ovido - Quiz & Flashcards