**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 26 juli 2010

Av lillsandra - 26 juli 2010 22:24

Här kommer några bilder på magen..

V.26(25+1)


                 



sådär nu blir det chokladpudding med grädde   


Hej svejs

Av lillsandra - 26 juli 2010 18:29

Ja idag har jag jobbat till 16 ,skönt väder att jobba i ,även om jag hellre hade varit hemma,men det har gått bra.Är lite trött i fötterna bara.Till middag blev det kyckling,ris och currysås,enkelt och ganska gott=)Igår kväll åkte vi in på hemmakväll å hyrde 3 filmer,sen tittade vi på en utav dom,

the grudge 3,den tyckte jag var sådär,den gick ju att se iaf.

Ikväll tror jag att jag ska göra iordning chokladpudding och grädde,och så blir det till att se film å bara slappa.

Kanske ska ut å gå en sväng med Sandra oxå,hon var förbi förut och frågade om jag skulle med,men då stog jag å höll på med maten.Så får se om det blir en sväng sen kanske.Nu ska jag iaf ta det lugnt en stund,har lite tvätt att ta hand om oxå.

Får se om det blir några nya magbilder ikväll kanske.

Ha det bra

/Sandra


  





Ovido - Quiz & Flashcards