**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 27 juli 2010

Av lillsandra - 27 juli 2010 23:33

Idag skulle jag igentligen ha jobbat kvällen,men eftersom det fattades folk på dagen så fick jag gå in då istället,jobbar hellre dagtid oxå.Men idag var jag riktigt trött när jag kom hem från jobbet,la mig en stund på soffan och vilade,eller till och med somnade en stund.Jörgen jobbade över lite idag,så när han kom hem for vi och åt på luddes,gott de  


Sen åkte vi till mamma en sväng å drack kaffe.Efter det for vi hem å kollade på en film som inte alls var nå vidare.Så nu blir det snart sängen och sova ,ska upp å jobba imorrn 7.30-17 sen på kvällen ska vi fara och storhandla på Ica maxi.


Ringde vårdcentralen idag oxå och skulle boka tid hos en sjukgymnast pga min onda svankrygg.Nääe då finns det ingen där såklart,utan alla sjukgymnaster hade semester och är inte tillbaka förrän i augusti.jaja...det är ju typiskt.Är väl bara att vänta tills dess då.


Nä nu måste ja gå å lägga mig så jag kommer upp imorrn.

Natti natti

/Sandra


  

(2008)




Ovido - Quiz & Flashcards