**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Direktlänk till inlägg 30 juli 2010

Äntligen

Av lillsandra - 30 juli 2010 21:31

Ja äntligen hemma efter att ha jobbat långkväll idag.hua vilka trista dryga pass.

När jag kom hem hittade jag min älskling sovandes i soffan,så söt så=)

Han är trött han oxå som har gjort sin första arbetsvecka efter semestern,det tar ett tag att ställa om sig efter semestern.

Igår kväll såg vi en rätt bra film ,"from paris with love" hette den,nyss utkommen.Så den är att rekommendera.


                  


Nu ska jag ta å göra iordning lite fika å sätta mig i soffan ett tag å glo på tv innan det är läggdags.Se om jag får nåt liv i lillgubben min oxå=)


Godnatt


/Sandra

 
 
Malin :)

Malin :)

1 augusti 2010 15:09

Ja alltså namn är nog det svåraste i en graviditet, tycker jag :D Man tänker så himla mkt på alla möjliga namn och den ena tycker de, och den andra tycker det.. så, svårt att få ihop nått.. Men ändå tycker jag att jag och Crille har tyckt lika om namn så det har inte varit så svårt.. Men det att KOMMA på namn.. Hua.. Skönt att vi är klara med det nu :)

Och som du säger det går ju nästan inte att planera namn.. Folk föder ju kors o tvärs och lite egen vill man ju faktiskt vara om sitt namn :) Men det går nog inte nu när det är tokmånga som ska ha .. Så man tar det man själv tycker sen får folk bli sur på en då :)

http://irenemalinlarsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lillsandra - 8 mars 2012 21:43

 jag och en trött liten tjej :)

Av lillsandra - 8 februari 2012 20:14


Har inte riktigt känt att jag haft tid eller någon ork att uppdatera här. Jobbar ju heltid nu och det känns verkligen,tar väl ett tag innan man är inne helt i jobbsvängen,även fast nu känner jag att jag faktiskt börjar vänja mig ,men är ganska tröt...

Av lillsandra - 12 januari 2012 23:07

Idag var vi ut på en promenad,gick först runt stallet med lillan i vagnen och sedan när vi kom hem så ville hon springa runt lite ute i snön å titta :) Så mysigt och så roligt att hon går omkring själv nu å utforskar.  Konstigt nog ser hennes overall...

Av lillsandra - 9 januari 2012 11:17

Ja då sitter man här i soffan å dricker kaffe medans lillgumman sover. Har svårt att fatta att det här är min sista lediga vecka hemma med Melanie.. uscha de känns hemskt :( Men samtidigt ska det bli kul att börja jobba igen. Och Melanie kommer få va...

Av lillsandra - 8 januari 2012 12:47

Ja nu var det ett tag sedan jag uppdaterade här igen :/ är otroligt dålig på de.   Nu är både jul å nyår förbi,men vi har har jaft det jättebra. Hade en trevlig julafton,vi var först till pappa,sen in till farmor & farfar,sen till mamma och sed...

Ovido - Quiz & Flashcards