**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av lillsandra - 11 februari 2011 11:59

Fy vilken jävla storm det var igår kväll och inatt,det bara dundrade i hela huset.Imorse tog sig inte Jörgen ut från parkeringen ens,det var en meter snö utanför porten.Så han fick vänta tills vid 8 tiden då det plogades här utanför.

Men idag är det fint väder annars,solen är ju framme iaf.

Nu har jag nyss ätit lunch medans lillan sover,hon vaknar nog snart,då ska vi ta å klä på oss och gå ut å skotta fram bilen,sen blir det kanske en promenad om det är plogat.Eller oxå kanske vi åker ner till syster och går en sväng på byn.

Ja vi får se hur det blir,först å främst måste jag ta Melanie i vagnen så jag kan skotta vid bilen.

Ikväll tror jag att jag ska göra en cheesecake,blev så sugen på det igår. Får se hur det går,blir första gången jag gör en sån isf.


Nu vaknade lilltjejen här oxå så nu är det bäst ja tar hand om henne.


Hejhej

/Sandra


  

ja det är bara till att skotta...


  

suddig bild men man ser verkligen hur mycket det har drivit ute på isen..


  

söttjejen förut när hon sov.

Ovido - Quiz & Flashcards