**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av lillsandra - 16 februari 2011 09:07

Jaha idag har vi varit vaken sen kl 7 då lillgumman vaknade å inte ville sova något längre,för det mesta brukar hon sova till 8-tiden iaf,men inte idag.

Så jag fikade och plockade undan lite disk medans Melanie lekte i babygymmet,sen fick hon lite mat och nu sover hon igen:)

Tror ja ska ta å göra iordning lite kaffe snart å kanske ta en bit cheesecake som finns kvar i frysen.


Idag ska vi bara vara hemma å ta det lugnt.Jag tänkte städa lite också,det behövs verkligen.Måste även ta å rensa ut massa kläder som Mellis inte kan ha längre,och det är en hel del skulle jag tro,hon växer så fort så hon hinner ju knappt använda kläderna något.Nu har hon strl 62 ,men kan ha vissa byxor i 56 fortf,men mestadels 62. Det är den storlek vi har minst kläder av oxå så tror de får bli en sväng ut till birsta någon dag å köpa lite mer åt henne.


Tråkigt att det varit så kallt å dåligt väder så man inte kan gå ut på promenad heller.Hoppas på mildare väder å sol snart :)


I fredags var mamma hit å hälsade på,vi fikade å kollade på Lets dance,så de var trevligt.

I lördags åkte jag och Jörgen till sidsjön å träffade  Malin , Crille och Novalee -- Vi tog en promenad,tänkte gå runt sjön där men det var helt oplogat så de gick inte alls att gå med vagnarna där,Men vi gick lite i området där.Sen var vi ut till birsta en snabbis för jag skulle hämta min telefon som varit på lagning,efter det åkte vi hem till dom å beställde pizza som grabbarna for å hämtade.Precis när vi skulle till å äta så blev både Melanie och Novalee gnällig,hehe typiskt..men tillslut kunde vi äta iaf:D

Ja det var en trevlig dag.

På söndagen fick jag lämna in min telefon igen eftersom den fortfarande var lika felande...irriterande.Hoppas jag får en ny telefon ist.jaja


nä nu ska jag gå å göra lite kaffe iaf.


Hejhej

/Sandra

(bjuder på lite bilder som vanligt)


  

jag och lillhjärtat.


resten är gamla bilder


    


    


  


  


  


  

Jag och älsklingen.

Ovido - Quiz & Flashcards