**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av lillsandra - 25 februari 2011 20:44

Ja idag har vi varit på birsta city,jag,Melanie och Sara.Köpte 2 st nya bodys,2 st pyjamasar och ett par byxor åt lillan.Så de var bra för de behövdes. Till mig själv blev det en ny amningsbh och ett par mysiga sockar :)

Vi käkade lunch på donken,gott men tyvärr fick jag nog bara i mig hälften av maten då lillan var lite kinkig precis när vi skulle äta,så typiskt.


Ja men de va skönt och komma iväg å göra nånting idag iaf,med tanke på att man mest suttit hemma den här veckan.


På väg hem gick jag in på ica en sväng för att handla lite till middagen men väl därinne fick jag totalt hjärnsläpp,fick nästan panik för de va så förbannat mycke folk där,ville bara ut därirån fort så jag skyndade mig å slängde ner nå grejer i korgen,blev typ bara gotta och så inför helgen.Sen hamnar man alltid i segaste kön oxå,tröttsamt..

(Melanie sov så hon fick stanna i bilen med Sara medans jag handlade).

När ja kom ut därifrån så kände jag mig helt slut å kände att jag orkar inte göra nån middag idag(då ja ändå inte tänkt ut vad vi skulle äta).

Ringde Jörgen och bestämde att vi skulle äta pizza idag då,så ja sprang in på pizzan å beställde och även där var det as mycke folk,tror ja fick vänta i över en halvtimme på pizzorna,usch va trött,less å hungrig man var när man kom hem.

Men gott var det iaf:)

 

 Det blev en lång dag idag,tror vi åkte hemifrån strax efter 10 imorse och var hemma vid 17.30 typ.

 

Ja ikväll blir det bara mysa och slappa i soffan:)


Trevlig kväll!

/Sandra

 

  

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards