**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av lillsandra - 17 februari 2011 13:15

Ja som ni ser så har bloggen fått ett nytt utseende,jag har inte bestämt mig än hur jag ska ha den,så det kommer nog ändras lite till innan jag är nöjd. Så vi får se hur det blir i slutändan.


Inatt så blev de lite mindre sömn än vanligt då Melanie inte sov som hon brukar.Hon somnade igår kväll strax före 21,då brukar hon sova till 5-6 tiden ,men nu vaknade hon kl 3 inatt å ville ha mat,sen ville hon inte alls sova mer.Hon var hur pigg som helst å låg å pratade och sparkade av sig täcket hela tiden.Vanligtvis brukar hon somna direkt efter hon fått mat men inte nu,ja fick bädda ner henne om och om igen och tillslut vid halv 5 tiden somnade hon med hjälp av snuttetrasan sin.ÄNTLIGEN tänkte jag.

Ja visst,kl 6 vaknade hon igen å ville äta,hon fick mat,sen somnade hon faktiskt direkt och sov till 8,så det var skönt.Men trots de så kände jag mig inte direkt utvilad idag.Igentligen ska man gå å lägga sig samma tid som henne på kvällarna,men det gör man ju inte,då vill man va uppe å glo på tv ett tag oxå.Jag hoppas hon sover som vanligt nu ikväll/natt.


Idag är hon lite mer gnällig än vanligt,antar att de kanske beror på att de blev så konstigt med sömnen inatt.Jag ska ta å passa på att vika tvätt å plocka lite här hemma nu medans lillan sover,hon somnade nyss,få se hur länge hon sover,förut på förmiddan somnade hon till en liten stund,men bara en kvart så hon borde sova lite längre nu.


hejsvejs

/Sandra



  

Lilla söta underbara älskling.

Ovido - Quiz & Flashcards