**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av lillsandra - 11 mars 2011 10:59

Mer snö har vi fått inatt,fast inte så fruktansvärt mycke ändå.Men idag är det finväder så då kan man inte klaga,solen skiner.

 

Melanie sover sin lilla stund nu som alltid på förmiddan,och jag kikar lite på nyheterna som handlar om tsunamin i japan,sjukt vilka naturkrafter de finns,ja de är hemskt.

 

Idag ska vi inte göra så mycket,men ja tänkte väl att vi ska hinna med en promenad medans det är fint,igår blev det en promenad oxå,men när vi kom ut så försvann solen :/  så typiskt.

Sen när Jörgen kommer hem(tror han skulle sluta tidigare idag) så åker vi å handlar lite.

 

Fick ett ryck häromdagen å klippte mig,eller ja klippte lugg.Har gjort det förr flera ggr vilket alltid brukar sluta med att jag ångrar mig.Men nu ska jag ha så ett tag,förhoppningsvis ser det lite bättre ut när jag färgat bort min fula utväxt.

Så här blev de iaf:                                                  
    

                                                  
    

  

 

  

 

  

 

/Sandra

Ovido - Quiz & Flashcards