**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av lillsandra - 24 mars 2011 20:48

Idag har vi bara varit inne hela dagen,hade väl velat gå en promenad som vi brukar men inte idag när det var storm ute.Så idag har vi myst bara,jag har tvättat lite och gjort rent en del leksaker som vi fått av min pappa till Melanie(saker som jag och mina systrar hade när vi var liten). Igår däremot var vi ut en sväng,men fy va de blåste,trodde nästan barnvagnen skulle flyga iväg så jag fick blåhålla den typ :P


Annars är allt bra,lillgumman tycker fortfarande om nappen och har den flitigt varje dag.Däremot har hon börjat med att vakna vid 3 tiden på nätterna å ska ha mat(annars brukar hon sova till 6-tiden).Vissa nätter när hon vaknar vid 3 så har hon svårt att somna om,hon ligger å pratar å grejar,sparkar av sig täcket hela tiden och så,riktigt jobbigt faktiskt,man blir så trött.Men nu natten som var så sov hon ganska bra igen,så jag hoppas det håller i sig :)


Imorgon ska jag på efterkontroll på mvc,skulle igentligen ha gått på de för länge sen men jag har helt glömt bort att boka in det tidigare,så det blir imorgon iaf.Sen blir det nog så jag,Sara och Sofia åker och hälsar på farfar på sjukhuset.Sen får vi se..

Nu ska jag iaf ta å hoppa in i duschen...

Hörs

/Sandra


Några nya bilder på lillfisan :)

 

 

  


  


 

Ovido - Quiz & Flashcards