**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av lillsandra - 18 mars 2011 22:30

Bjuder på massa bra party låtar som man blir glad av :)







(hahaha... :D)


Underbar låt..








Av lillsandra - 18 mars 2011 14:45

..Va less ja blir,åhhh!!! Jag och Melanie skulle åka på ica,de var planen iaf.Ja klädde på henne å packade in hon i bilen,hoppar in å sätter mig och biljäveln startar inte... alltså jag får nå jävla fel,så jävla typiskt.Jag brukar alltid gå ut å starta bilen innan jag klär Melanie men nu gjorde jag inte de eftersom de ändå inte var så kallt.Visst den har stått några dagar nu men det är ju nytt batteri,det måste vara nåt som tjuvdrar ström och jag misstänker att det kan vara slutsteget,bort ska det eftersom jag ändå inte har nån nytta av det längre.

 

Jaja..det är bara att vänta tills Jörgen kommer hem då innan vi kan åka å handla.Stackars lillgumman då,bara gå in igen å av med alla kläder,hon blev väl så trött av allt bök för nu har hon somnat.

Japp det var det,nu får jag fortsätta städa ist.

/Sandra

 

  

 

 

  

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards