**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av lillsandra - 29 mars 2011 17:50

Har inget speciellt att skriva så det blir mest bilder idag. Igår var vi till matfors å tog en promenad med yngsta syster Sofia,tyvärr så blåste det så kallt så de blev inte alls nån lång sväng.På vägen tillbaka gick vi in på ica då jag skulle hämta ut ett paket på posten,skulle även köpa hårfärg men som jag misstänkte fanns inte den färgen där som jag brukar ha ,har nästan nyss färgat håret men måste färga underhåret oxå eftersom inte färgen räckte till det sist,även fast jag hade 2 förpackningar.ja så var det med de.


Idag har vi bara varit hemma å tagit de lugnt,jag har dammtorkat de sista hyllorna som inte hanns med igår kväll då de var storstädning här :D . Jörgen jobbar över idag,så vet inte riktigt när han kommer hem,men runt 19-tiden skulle jag tro.Melanie sover en sväng just nu men hon lär nog vakna snart,brukar inte vara nå längre sovstunder den här tiden. Ikväll blir det bad för hennes del,de brukar vara omtyckt :)


Ja men nu kommer bilderna iaf....


 

 

Bus i babygymmet :) 


Nyvaken :) 



 


  


 

 



/Sandra

Ovido - Quiz & Flashcards