**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av lillsandra - 4 augusti 2010 21:27

hmm idag har jag inte så mkt att skriva om.Jo....igår kväll hände en obehaglig sak,Jörgen hade farit iväg med Johnny en sväng och jag stannade hemma,gick å la mig å vilade en stund för jag hade så ont i ryggen,förmodligen somnade jag till en stund,vaknade av att jag tyckte jag hörde att det ringde på dörren men var inte säker,tänkte att jag kanske drömde.hur som helst var jag för trött för att gå och kolla ens,men då hör jag hur dörren låses upp och någon ropar hallå ute i hallen,vart ju skiträdd ja,sprang upp å där står hyresvärden som bara låst upp dörren och klampat in,dom skulle tala om att grannen hade stopp i avloppet i sitt kök och att vi inte fick spola vatten i vårt kök.men vafan så får dom ju inte göra,dom har ju ingen rätt att gå in utan tillåtelse,dom kunde ju för fan ha ringt å kollat,man börjar ju undra om det är så dom gör när man inte är hemma och öppnar dörren då dom ringer på.Jag vart så chockad och tyckte hela situationen var obehaglig så jag sa inget,men efteråt vart jag skitförbannad å känner att jag skulle ha frågat vad fan dom höll på med.Jag hade lika gärna kunnat stått i duschen eller varit naken,eller suttit på toa å bajsat,kul liksom om nån jävel bara låser upp dörren och går in då.Fyfan vad förbannad ja blir,å jörgen blev skitförbannad han med när jag berättade det för han.Dom har ju inte rätt att göra så utan tillåtelse.Ja fyfan alltså.

Näe nu ska vi ta å kolla på nån film så man får nåt annat att tänka på,

hejhej


  

Ovido - Quiz & Flashcards