**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av lillsandra - 13 augusti 2010 19:51

Idag har jag varit ledig,och imorse var jag till sjukgymnasten pga min onda svank. Trodde själv att det var typ ischias besvär jag hade fått men det visade sig att det är bäckenledsmärta jag har.Jag fick ett slags bälte som jag ska ha på mig,som ett litet stöd.Sen fick jag ett litet träningsprogram med olika övningar som kan vara bra,och vad jag ska undvika osv.

sjukgymnasten rådde mig att ta kontakt med läkare på en gång,för ev sjukskrivning,det mesta som jag ska försöka undvika är saker som man gör varje dag i jobbet. t.ex gå i trappor eller andra smärtframkallande arbetsställningar.

Så jag fick då en läkartid idag på em,och hon sjukskrev mig på en gång fram tills havandeskapspenningen går in.

Ja det var inte vad jag hade räknat med imorse då jag for hemifrån.Men jag vill ju absolut inte riskera något heller.

Näe nu ska jag kika på tv en stund.


Jag måste även passa på att Gratulera Malin och Crille till deras lilla prinsessa Novalee som kom till världen igår,stort grattis till er:) så himla kul:)


Hej så länge

/Sandra


  







Ovido - Quiz & Flashcards