**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av lillsandra - 16 augusti 2010 17:43

ja lat det är vad jag har varit idag,klev inte upp förrän vid 11 tro ja(fast gick å la mig sent oxå). satt mig å fika å sedan kolla lite internet,sen kom Sandra å ringde på dörren och undra om jag skulle med ner till sjön en sväng.Så följde med hon å roger ut,ganska skönt väder idag,först  var det molnigt men sen kom solen å då blev det varmt.Vi satt bra länge nere på bänken  här ute.Sen gick vi in och jag blev bjuden på fika hos dom,det var nån typ päronpajkaka  med glass,jättegott=) och kaffe.Sen gick ja hem å började med maten,lagom precis tills Jörgen kom hem.Det fick bli köttbullar med stuvade makaroner idag=)


Nu sitter vi bara å degar i soffan.vet inte alls vad man ska göra.

Igår kväll var Roger och Sandra här ett tag,Helen ,sandras kompis kom hit en sväng hon med,vi fikade vi hallon/björnbär paj med marsansås.Ica´s paj,riktigt god faktiskt och lättsam att göra.


Nu kom Roger och Sandra=)


hej så länge

/Sandra


  




Ovido - Quiz & Flashcards