**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av lillsandra - 5 augusti 2010 20:06

Efter den här arbetsdagen kan jag bara säga att jag har rätt så ont i  svanken och i fötterna,känner mig helt slut. Jag slutade 17 idag och då kom Jörgen in och hämtade mig och så for vi till birsta för att byta ut hans telefon som han köpte igår,den funkade nämligen inte som den skulle eller den funkade knappt alls.Så de fick bli middag där ute oxå,på ikea .. veckans husman som var biff lindström med gräddsås,det var faktiskt gott och billigt oxå,bara 49 kr inkl dricka,bröd,sallad och kaffe   

Vi var inte där ute så länge utan åkte typ direkt efter vi ätit och bytt Jörgens telefon,hade så jäkla ont i fötterna så ja orkade inte gå runt nåt, jag har haft helt fel skor idag oxå,så ja får skylla mig själv.

Ikväll ska vi väl se nån utav twilight filmerna tror jag och imorrn är jag ledig,ska bli så skönt.

Jag lägger in lite fler magbilder från den här veckan(lite bättre kvalite än dom förra som jag tog med webcam)

V.27

 

                 


    


Ovido - Quiz & Flashcards