**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av lillsandra - 24 augusti 2010 19:31

Här kommer lite bilder på magen

Vecka 30..

 

        

Av lillsandra - 24 augusti 2010 17:38

Ja idag har det varit riktigt ruggigt väder,blåst och regnat hela dagen,jag har enbart varit inomhus idag,städat lite,bäddat rent i sängen och så.. bara tagit det lugnt...skönt faktiskt. Man blir lite seg utav vädret oxå.



      

Några bilder på hur det ser ut här utanför just nu...


Till middag fick det bli macaroni con carne idag:) Och nu har vi satt oss i soffan med en varsin kopp kaffe.


Just ja igår kväll bakade jag Herman oxå,Roger å Sandra kom in hit... Sandra tog en del kort medans jag höll på baka den,se om jag får några kort jag kan lägga ut sen eller om hon lägger ut dom på sin blogg kanske.

Den blev helt okej,men jag tycker deras blev godare,den jag gjorde smakade inte lika mkt tyckte ja. äsch skitsamma.

såhär såg kakan ut iaf...

    


   


lite mera bilder som jag tagit när jag haft tråkigt...


  (dekorationsblommor i köksfönstret)



  (Begonia i vardagsrumsfönstret)



En bild på mig och Jörgen i Turkiet(kortet har jag knäppt på ett inramat kort vi har här hemma)


  


/Sandra

Ovido - Quiz & Flashcards