**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 6 augusti 2010

hmm

Av lillsandra - 6 augusti 2010 12:22

Sitter å kollar på olika barnvagnsmodeller och märken på nätet,vi måste ju ta å bestämma oss nu snart.Men de är ju skitsvårt,finns hur mycke som helst.Har varit inne lite på brio,men nu är ja osäker igen då jag kollat lite extra på den vagnen och upptäckt att det inte är de finesser som vi trodde.Men som sagt de finns ju hur många olika modeller som helst.Ja blir knäpp på det här.


jaja idag är jag ledig iaf,vet inte vad jag ska hitta på,plocka undan lite här hemma,kanske slinga håret sen oxå,sandras roger är tydligen expert på att göra slingor med slinghätta   så kanske skulle få lite hjälp där då.Vill få en annan nyans på mitt hår.


På em när Jörgen kommit hem ska vi på en visning oxå,en stuga typ bortanför oss.

Ikväll vet ja inte vad som händer.vore kul att göra nåt iaf.


typ den här hårfärgen som jag hade förra året nångång,vill jag ha igen..


  


eller typ såhär(obs mkt gammal bild 2004)

  


Hej så länge


/Sandra


Ovido - Quiz & Flashcards