**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av lillsandra - 23 augusti 2010 15:44

   Dagen började med att jag klev upp vid 9.30,de blev frukost framför datorn..

sen efter ett tag så kom Roger å fråga om ja ville komma in å dricka kaffe och fika hos dom,så då gjorde jag de,Trevligt:) Dom hade gjort sin Herman kaka idag,den var jättegod alldeles varm å nybakad:) Och idag måste jag baka våran Herman kaka oxå,men det får bli ikväll de.

Sen gjorde dom mig sällskap ut till birsta eftersom jag skulle dit å köpa en present åt syster(Sara) som fyller 21 år idag   Grattis Grattis  


Alltid trevligt med sällskap,så det var kul.

Nu har ja nästan nyss kommit hem,otroligt skönt att få sätta sig ner å vila fötterna känner ja.

Men nu ska jag ta å börja med nån mat tills Jörgen kommer hem,

Sen ska vi ner å gratta syrran.


Ha det bra

/Sandra



Här är en bild på syster,från förra året när hon tog studenten

  

Ovido - Quiz & Flashcards