**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg under augusti 2010

Bio

Av lillsandra - 1 augusti 2010 17:37

Jag har nästan nyss kommit hem från jobbet.Har jobbat 7-17 idag och det har rullat på bra faktiskt,skönt.

hmm å nu sitter jag å funderar på vad man ska göra för middag,orkar inte göra nåt avancerat iaf.

Igår kväll så blev det bio för oss.Vi hade inte planerat nånting men då ringde johnny till jörgen å sa att dom hade bokat biljetter till oss ifall vi ville följa med (det var snällt)och eftersom vi inte hade nåt annat för oss så fick det bli så.Det var johnny,Sandra,jag och jörgen och vi såg den nya Twilight eclipse.Den var riktigt bra,varken jag eller Jörgen har ju sett nån utav de andra twilight filmerna,men det gick bra ändå.Men vi ska ta och se dom oxå såklart,lite i fel ordning men skitsamma :D

Roligt att gå på bio,inte så ofta det blir att man gör det.

näe nu ska jag ta å göra lite mat.

hej så länge


  


Ovido - Quiz & Flashcards