**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 2 september 2010

Av lillsandra - 2 september 2010 18:38

Här kommer lite bilder på magen som är tagna idag=)

 

       


   


  


      



och här är en bild som Jörgen tog på mig när jag stog i badrummet å höll på sminka mig,tror det var från i helgen nångång:

 

  



//Sandra

Av lillsandra - 2 september 2010 12:08

De var nån dag sen jag skrev nu,igår fanns ingen tid då vi var borta hela dagen...

Ni ska få höra..


Gårdagen började med att vi åkte på föräldragruppen för sista träffen,pratade mkt om amning och fick en massa info.

Jörgen hade tagit ledigt hela dagen eftersom han hittat en bil som han skulle köpa,som vi skulle åka å hämta en bit utanför västerås.

Efter föräldragruppen for vi till Jörgens mammas jobb för att låna hennes bil neröver,eftersom jag inte har nån fungerande ac i min bil just nu.

Vi for sen hem en snabbsväng för Roger och Sandra skulle åka med oss,gick in till dom å drack kaffe sen for vi iväg... resan ner gick bra och vi hittade ganska snabbt till han som hade bilen, bilen var iaf i väldigt bra skick och såg finare ut i verkligheten än på bilderna,så det blev köp för Jörgens del=)

Jag å Sandra fick åka subarun medans Jörgen och Roger åkte passaten...

Vi bestämde oss för att ta å äta nånting på första bästa ställe på vägen tillbaka,de blev ingen mat förrän vi kom tillbaka till gävle,Jag å Sandra åkte bara efter Jörgen och Roger och litade på dom fast det blev fel några ggr,yrade iväg åt fel håll och så...haha

Väl framme i gävle stannade vi till vid en informationsplats,och bestämde där att vi skulle åka in mot centrum och hitta nåt matställe, Jag åkte nu med Jörgen och roger å sandra subarun. snurrade på några varv i centrum sen tillslut stannade vi till vid en pizzeria,där efter vägen blev vi sedan kvar ett tag,för det visade sig att det hade blivit nå fel på subarun och den gick ej att starta längre,gick inte att få runt nyckeln i tänningslåset ens(det var inte rattlåset)så de måste ha blivit nå fel.

Är det inte typiskt när man är i en annan stad oxå,kl var typ 22 då,mörkt var det och man hade ju typ inte en aning om vart man var.trött,hungrig och less... Ja det hela slutade med att J fick ringa efter en bärgare,och även han som körde bärgaren försökte flera ggr med nyckeln men det gick inte,så bilen fick bärgas till nån bilverkstad där i gävle.Kändes ju inte alls kul med tanke på att vi lånat bilen,men det är väl sånt som händer och självklart ska det ske när man är på annan ort. Jaja vi hade ju iaf passaten nudå som jörgen köpt,så vi åkte alla i den,frågade han som körde bärgaren efter närmsta väg ut ur gävle,vi hade fortf inte ätit någe eftersom vi upptäckte felet på bilen innan vi hunnit gå in på pizzerian,sen blev kl så mkt så dom hade nog stängt.På väg ut från gävle så hittade vi en max resturang,så då fick det bli det,mycket gott och efterlängtat.

Vi åkte sedan hemåt,vet inte riktigt när vi var hemma,men ca 2-3 tiden inatt,ganska bra gjort ändå de...hade kunnat blivit senare om vi skulle fått väntat på bärgaren längre än vi behövde,han kom ju typ efter en kvart,så det var ju tur de.

Trött var man iaf när man väl var hemma.Jag var glad att jag slapp köra något oxå,tur vi hade Roger å Sandra med oss=) Ont i ryggen fick jag efter att ha suttit i en bil större delen av dagen.Men vi kom hem till slut och skönt var det.Och Jörgen har nu en ny bil som är väldigt fin och väldigt skön att åka i=)


Det blev ett lång inlägg. Ska ta å lägga in magbilder senare oxå,som jag har lovat för länge sen=)


Hej så länge


/Sandra








Ovido - Quiz & Flashcards