**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 13 september 2010

Av lillsandra - 13 september 2010 18:46

Fick med mig syster Sara på ica förut,sen följde hon med mig hem för hon skulle låna datorn en stund eftersom hennes har gått sönder.

Medans hon höll på med datorn så började jag rensa ur en utav garderoberna,så nu har jag fått en bra början och har redan fått undan bra mkt.Har packat ner kläder som ska ner i förrådet och en del som ska slängas.Känns riktigt skönt att jag kommit igång med de nu.


Sen åt vi middag när Jörgen kom hem från jobbet,blev pasta med skinksås idag,det var Saras förslag så då fick de bli det.Nu har vi suttit i soffan en stund å tittat på tv litegrann,Sara sitter vid min dator å jag vid Jörgens,men nu funderar jag på att fortsätta med garderoben innan ja ska skjutsa hem henne.Jörgen for nyss ner till garaget å skulle grejja lite.


Ha en bra kväll

/Sandra




Av lillsandra - 13 september 2010 11:45

Har precis ätit lite blåbärspaj med marsan sås som blev över från igår.

Gjorde pajen igår kväll när Roger å Sandra var här,så vi fikade på den allihopa=)

Eftersom ingen av oss har tv3 så samlades vi här igårkväll för att kolla på "ensam mamma söker" genom tv3play.Bara de att man får vänta en timme efter det att programmet sänts på tv innan de kommer ut på tv3play,men de gör ju inget.


Innan det var vi till lunde en sväng,Jörgens mamma skulle klippa Jörgen så där var vi ett tag,fick en massa älgkött av henne oxå,de va snällt.Fast jag har aldrig ätit älg tror ja.Blir ju spännande å se om man lyckas tillaga nåt av det.

Det ordnar sig nog..(man kan ju alltid ringa mamma å fråga)


Ja å nu sitter ja fortfarande i morgonrocken men ska strax ta en dusch ,vilket jag skulle gjort direkt när jag klev upp förut men som vanligt så fastnar jag här vid datorn istället.

Sen efter det blir det nog en sväng ner på ica för att småhandla lite.Sen vet ja inte,städa kanske.Ja måste ta å rensa ur garderoberna nån dag här oxå,har alldeles för mycke kläder,så en del måste ner till förrådet.Känner lite panik över allt som måste fixas,måste ju även möblera om en del här,för som det ser ut just nu så blir vi kvar i den här lägenheten ett tag till... de känns ju lite jobbigt ändå för vi skulle ju haft lite större... men det går väl ett tag iaf.

Nä nu måste ja ta å duscha..

Ha det bra

/Sandra




  

(en gammal bild från 2006 när ja var på sättna)




Ovido - Quiz & Flashcards