**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 23 september 2010

Av lillsandra - 23 september 2010 19:08

Imorse var jag å gjorde glukosbelastning på mvc,de gick bra,hade ingen graviditetsdiabetes=) Drygt att man skulle sitta där i 2 timmar men de var ju tur jag hade sällskap av Sandra som följde med mig,de va snällt=)

Efter ja var klar där så for vi på donken och åt cheesburgare,gott efter att ha varit fastande sen igår kväll.Sen åkte vi ner till gottgruvan en sväng,dom har så mycket fint där.. hittade en del småsaker som fick följa med hem.Efter det åkte vi hem,å ja blev bjuden på kaffe inne hos dom,satt där ett tag å pratade en massa innan ja gick in hit.Sen har jag bara tagit det lugnt.Nu ligger Jörgen å vilar i soffan och jag gör ingenting,men tror jag ska göra iordning lite kaffe å fika nu=)


Här är murgrönan som jag planterade med dekorationer igår..

    

 

Här är en del av sakerna jag köpte på gottgruvan idag...

 

  

En fin krona(55kr)

 

  

2 ljuskoppar(15kr/st)

 

  

Värmeljus som liknar stenar

 

  

En prydnadsros(5kr)

 

  

små söta fågel ljus=) ( 1kr st)

 

Ja de blev lite småsaker

Ha en trevlig kväll

/Sandra

Ovido - Quiz & Flashcards