**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 10 september 2010

Av lillsandra - 10 september 2010 15:30

ja det blev så jag fick åka upp på sjukhuset för en koll efter att jag pratat med en barnmorska som tyckte jag skulle komma in på förlossningen så dom kunde göra en kontroll.

Så jag fick ligga där med en sån där ctg apparat ett tag,men tack å lov så verkar bebisen må bra iaf,allt såg bra ut på ctg kurvan.Så det var ju en lättnad iaf.Man var ju lite orolig för t.ex havandeskapsförgiftning som man kan få magsmärtor och svimningskänslor av.Fick träffa en läkare oxå som trodde de kunde vara nån typ av virusinfektion i magen eller magkatarr.Bara att avvakta å hoppas det försvinner,känns iaf betydligt bättre nu,det ömmar bara lite.Om smärtan skulle bli värre så var det bara att komma in igen,de känns tryggt iaf.


På vägen hem stannade ja till på ica å köpte dricka,godis å chips... så ikväll blir det Fredagsmyyys=) bara slappa i soffan å äta massa gott=)


Ha en bra Fredag!

/Sandra



Av lillsandra - 10 september 2010 11:21

ja det har varit en jobbig natt,vaknade vid 2 tiden av att jag hade ont i magen,å de blev bara värre så när kl var 3 gick jag upp å spydde för ja vart så illamående,sen höll ja på svimma nästan,fick lägga mig igen...sådär höll de på och jag fick gå upp 5 ggr,för de gjorde så ont när jag låg ner.smärtan satt väldigt långt upp i magen,typ som magknip.Ringde sjukvårdsrådgivningen som tyckte jag skulle avvakta(dom sa att det kunde vara magkatarr eller gallan)När kl var efter 7 imorse kunde jag somna en stund,sen klev jag upp kl 10 å tog kontakt med en barnmorska,så ev ska jag åka in på en koll idag,vi får se hur det blir.Men hur det än är så blir man ju orolig för bebisen.Nu är jag mycket piggare men har fortfarande lite ont,fast det är mer dovt nu.

Jag ska lägga mig på soffan en stund nu å försöka vila lite.


Hörs senare

/Sandra


Ovido - Quiz & Flashcards