**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 21 september 2010

Av lillsandra - 21 september 2010 22:11

Idag har det varit full rulle hela dagen,vi möblerade ju om här hemma igår kväll..det blev riktigt bra,bättre än vad vi trodde=) Man måste verkligen ta vara på alla utrymmen här hemma nu när det kommer bli mer saker som ska få plats å så,å nu tror ja vi lyckats bra för det blev ungefär som ett rum till.

jaja idag har jag iaf varit ute i birsta å köpt en massa olika småsaker,de blev bl.a gardiner,ljuslyktor,krukor,2st lampor,blockljus och en tavelhylla + lite andra små dekorationer.Sara var snäll å följde med mig oxå.

Sen har jag hållt på å bytt gardiner å fixat en massa här hemma hela dagen.

Nu har nyss Roger å Sandra varit här oxå,först var vi in till dom å blev bjuden på kaffe å herman kaka=) Vi fick mycke hjälp från dom igår oxå med att möblera om å fixa,det var snällt,tack så mycke=)


Nu ska jag ta å göra iordning lite fika å sätta mig i soffan,är riktigt trött å slut i kroppen.

Magbilder lägger jag ut imorgon.


Godnatt

/Sandra

Ovido - Quiz & Flashcards