**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 7 september 2010

Av lillsandra - 7 september 2010 23:14

mm idag åt vi våfflor med sylt å grädde till middag....gott gott=)

drygt bara att handvispa grädden... måste köpa en elvisp,hade en men den försvann nångång vid en flytt.

  


sen var pappa hit å hälsade på å fikade=) kul eftersom det var länge sen han va hit sist.

Sen var vi ner till garaget en sväng å grejade lite,ja gjorde rent lite i motorutrymmet på min bil å Jörgen höll på med sin bil.

  


å alldeles nyss var Roger här å drack kaffe,han gick precis så nu sitter vi bara å slöar i soffan.

Tror jag ska ta å göra mig en macka å se om det finns nåt att se på tvn innan man ska lägga sig.


Natti natti

/Sandra


Av lillsandra - 7 september 2010 17:17

Här kommer några magbilder från den här veckan:

 

    

 


  


  


    

Av lillsandra - 7 september 2010 12:08

Idag var jag uppe tidigt,som vanligt brukar jag ha svårt att somna om efter Jörgen farit på jobbet,då jag varit tvungen att gå på toa å kissa å när jag väl lagt mig så känner jag mig rätt pigg.Så imorse åt jag frukost vid 7.30 sen kollade jag på ett avsnitt av sjukhuset,efter det gick jag å la mig å sov,vaknade vid 10.30 å klev upp då.

När jag kollade ut mot balkongen så såg det ganska mysko ut,det låg som en dimma över sjön,så tänkte jag skulle ta kort,men när jag väl fick fram kameran så var dimman typ borta,men sjön var ändå fin,alldeles stilla...

Ja ni ser ju själva:


  


Och ute på vägen håller dom på asfalterar om hela vägen från matfors till sörfors,och dom har gjort nästan hela vägen för snart är dom utanför här,Blir ju skitbra med en nyasfalterad väg ,för den var ju verkligen risig,hål och ojämnheter överallt. 

Nä nu måste jag äta upp min lunch innan den kallnar,stekte på lite pyttipanna med ägg=)

sen vet jag inte vad jag ska göra men jag funderar på att ta en promenad i det fina vädret.

Ska lägga in lite magbilder senare oxå.


Ha det bra

/Sandra

Ovido - Quiz & Flashcards