**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 17 september 2010

Av lillsandra - 17 september 2010 20:00

Vi var som sagt till barnmorskan imorse och allt såg bra ut.

Mitt sf mått var 31 och bebis hjärtljud låg på 143.


Annars har ja inte gjort så mkt idag,bara tagit det lugnt.

Till middag blev det grillkorv med pommes strips... efter middagen har vi bara slappat... och så har jag har rensat byrån i hallen på massa skräp.Så nu är jag taggad å vill möblera om här en massa,får se om det blir i helgen här nån dag.


Men nu ska vi ta fram lite godis å dricka å titta på idol...


Ha en bra kväll

/Sandra

Av lillsandra - 17 september 2010 07:11

Nu har jag nyss klivit upp,kunde inte sova längre..men jag skulle ändå upp snart ändå för vi ska till barnmorskan nu på fm=)


Igår kväll hade jag det helt underbart=)

Det började med att förra veckan så kom Jörgens mamma med ett förslag om att ja kanske skulle prova akupunktur eller massage(eftersom ja haft mycket ont i ryggen),Och hon hade en väninna som höll på med sånt,så hon ringde henne och jag fick en tid där för massage... igår kväll då.

Taktil massage på hela kroppen,det var verkligen helt underbart skönt.. trodde inte det skulle vara så bra som det var.Ja höll på somna för det var så avslappnande.I över en timme fick jag ligga där å få massage,helt underbart.

Verkligen jättesnällt av Jörgens mamma som bjöd mig på det där,Tack så hemskt mycket=)

Så när jag kom hem igår kväll kändes det som jag gick på moln,dock väldigt trött,men med ett välbefinnande i kroppen... haha svårt att förklara men de va helt otroligt.


Nu ska vi ta å fika litegrann innan vi måste göra oss klar å åka.

hej så länge

/Sandra


  


Ovido - Quiz & Flashcards