**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 6 september 2010

Av lillsandra - 6 september 2010 23:06

Idag har jag varit nere hos syrran ett tag,hon var med mig när jag skulle ta nå kort på bilen,ville passa på nu när den är nytvättad och medans det är någorlunda väder.Sen var vi in till stan å åt lunch=)

Sen när Jörgen kom hem så for vi och storhandlade på ica maxi,skönt att ha det gjort för det behövdes verkligen nu.


Igår kväll åkte vi ner till garaget,Jörgen skulle hålla på greja lite med sin bil så då tänkte jag att ja skulle passa på att tvätta min oxå.Jag känner mig faktiskt riktigt duktig som både bytte lampor till halvljuset(kopplade in xenon igen) och sedan tvättade bilen själv.Det tog ju sin tid men ja kände mig riktigt nöjd efteråt=) Ont i ryggen hade jag sedan,och idag har jag verkligen kännt att jag lever.men..men de får man ta.

Vi var ner en sväng till garaget ikväll oxå å fixade lite småsaker.

Härligt att ha xenon i halvljuset igen,blir ju så mkt bätte lyse.å snyggare med tanke på att helljuset är xenon oxå.Bra att ha i vintermörkret.


Nu ska jag fika något å kika på tv en stund,sen blir det sängen.


Godnatt

/Sandra


Här är några utav bilderna jag tog idag:


  


  


  


  



Ovido - Quiz & Flashcards