**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 22 september 2010

Av lillsandra - 22 september 2010 21:36

Idag har jag hållt på plocka å fixa här hemma... har planterat om några blommor till sovrummet och tog in murgrönan från balkongen å planterade den med lite dekorationer,den fick stå på vardagsrumsbordet=)

Nu har vi kollat lite på tv och jag har just ätit mitt sista mål mat för dagen,ska nämligen vara fastande tills imorgon då jag ska till mvc för glukosbelastning,jobbigt att inte få äta på så länge,hehe undrar hur det ska gå.Iaf så ska Sandra(grannen) göra mig sällskap imorgon så ja slipper sitta där själv i 2 timmar=)


Nu ska ja gå å kolla på tv igen,men här kommer magbilderna iaf


       

   


Å några bilder på hur det ser ut här hemma nu..


så här blev det i köket när jag bytt gardiner och mattor,hade ljust förut

   

   


Sovrummet oxå nytt

 


och lite småprylar i sovrummet...

          

Ovido - Quiz & Flashcards