**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av lillsandra - 1 juni 2011 09:17

Vilken bra natt det har varit,Melanie har sovit hela natten,inte vaknat en enda gång,himla bra att hon börjar bli sig själv nu igen.

Hon vaknade 7 imorse och då kände jag mig ganska utvilad oxå :)

Sen har det varit full fart på henne nu till morgonen här,härligt att se att hon är pigg igen.

Idag vet jag inte vad vi ska göra,verkar vara skitväder ute så vi blir nog hemma bara om vi inte åker nånstans då..får se.

 

Just ja,sist ja var på ica maxi köpte jag en ny läppsyl (intressant va? hehe)

nä men jag brukar alltid bara köpa en helt vanlig original för dom bruka vara bäst,men då fanns ingen vanlig utan bara andra med massa "krims krams" typ,men iaf så valde jag en utav de som fanns, Nivea angelstar hette den,och jag tycker den är skitbra,den blir lite svagt rosa skimrande,superfint, men den har även varit bra som läppsyl eftersom jag haft så torra läppar. Så den kan jag rekommendera :) Och den luktar jättegott oxå :) såhär ser den ut iaf..

  

Ja nu vet ni de ;)

 

Nu ska jag passa på att diska medans lillan sover så får vi se vad vi ska göra sen..

Ha en bra dag!

/Sandra

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards