**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av lillsandra - 3 juni 2011 22:53

ja äntligen sover lillgumman...tack tack tack säger ja bara som är superhungrig å inte äte nån middag typ..men nu blir det gotta ist...nyttigt,nä men gott som fan och jag har längtat ända sen vi kom hem.

Vi har varit på birsta idag,jag å Melanie med mamma och Helene,blev både birsta city,ikea och ica maxi :) Så klockan var närmare 8 ikväll när vi kom hem,gav henne mat och försökte natta henne som vanligt,men icke,hon bara skrek och ville inte alls sova,så efter många försök blev jag så trött å less så jag tog upp henne å satte ner hon på filten sin med sina leksaker,då var hon nöjd å glad trots att det syndes på henne att hon var trött.

Och nu alldeles för en stund sen så gick jag å la henne igen å efter lite gnäll så somnade hon till slut,åå va sköönt,äntligen,för idag är jag riktigt trött eftersom hon inte sov nå vidare natten som var heller,men de är en annan historia som jag inte orkar dra upp nu för nu ska jag passa på att slappa å äta gott,Jörgen är på klassåterträff ikväll :) Längtar tills nästa år då det blir det för mig,kul å träffa alla igen,herregud va gammal man känner sig då,10 år sen man gick ut 9:an :D Haha...hjälp!?

 

Trevlig kväll!

/Sandra

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards