**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av lillsandra - 26 juni 2011 19:40

  Gud så varmt å skönt det var ute nu på em,vi tog å gick på en promenad efter middagen å jäklar så varmt det var,ja trodde de skulle vara småkallt så ja hade tagit med mig tjocktröja,men det behövdes inte,det var iaf väldigt skönt att komma ut en sväng eftersom vi varit inne hela dagen.Melanie var lika duktig ikväll med att dricka vällingen,hon drack upp allt och somnade nästan på en gång när vi la henne :) Nu vet jag inte vad man ska göra,slappa i soffan resten av kvällen eller kanske hoppa in i duschen först å pyssla om sig själv lite å sedan slappa/mysa i soffan till nån film :) Ja man får se hur det blir.... Tjingeling!

 
Av lillsandra - 26 juni 2011 14:07

 Såhär tvärs över sängen har lillgumman somnat <3

 
Av lillsandra - 26 juni 2011 12:58

 Melanie sitter å busar med sina saker,jag å Jörgen dricker kaffe å funderar på vad vi ska göra idag.Jag har haft sovmorgon idag...underbart,tror man håller på bli bortskämd med de nu snart. Idag har jag ont i halsen oxå så jag hoppas verkligen inte jag håller på bli sjuk,tycker det inte de var länge sen sist...

 
Ovido - Quiz & Flashcards