**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av lillsandra - 25 juni 2011 23:17

 I eftermiddags så åkte vi å hälsade på Lars å Tina i Långsjön,väldigt trevligt.Melanie fick en present av dom oxå,en rolig hink med tillhörande klossar,så det var kul :)

Där vart vi bjuden på mat oxå,det var jättegott.Dom hade en gunga ute på altanen där så då fick Melanie prova gunga litegrann för första gången,hehe...hon såg bra brydd ut :D

Vi kom väl hem strax före 8 tror ja och då vare dags för pyjamas å välling för gumman,hon drack vällingen jättebra ikväll,alltihop och nästan utan nåt gnäll,tack så skönt å va glad man blir oxå. Hon har ju varit smågnällig i några dagar å ätit dåligt och så,kanske beror på att hon är lite förkyld eller oxå kanske nån liten tand på G.


Ja och nu sitter ja här ensam i soffan,Melanie sover ju och Jörgen for iväg med Markus,dom skulle väl ut å åka lite.Idag känner man lite extra sug efter öl och fest oxå när det som alltid på midsommardagen är röj på smedjan,där har man haft mkt kul på somrarna :) Men jag får såklart lugna mig tills jag slutat amma riktigt helt och lillan äter vällingen helt utan problem :) Och det hoppas jag inte är alltför långt borta,inom några veckor förhoppningsvis.Ska bli gott med en kall öl iaf när den dagen kommer :)

 

Nu dricker jag en kall Cola å äter lite godis,absolut inte helt fel det heller ;) Småtittar lite på "This is it" på 3 :an samtidigt som ja sitter med datorn i knät,vilket är ganska ovanligt nuförtiden,använder ju mest Iphonen hela tiden,tycker det är bekvämast så :)

Nä nu ska jag faktiskt ägna mig lite mer åt tv:n ett tag...

Gokväll

/Sandra

 



 

 

Av lillsandra - 25 juni 2011 22:57

 Melanie gungade för första gången förut idag när vi var hos Lars å Tina i långsjön :)

 
Av lillsandra - 25 juni 2011 12:40

 Lillgumman gav mig sovmorgon idag,ända till halv 10.Hon somnade sent igår kväll,men hon verkar vara lite förkyld oxå så det är väl kanske därför hon sovit så länge.Så vi har varit uppe å busat ett tag och för en stund sen fick hon sin lunch och efter de blev hon trött så då la jag henne och det dröjde inte alls länge förrän hon sov som ni  ser på bilden här :) Igår hade vi jättetrevligt,åt supergod mat och hade trevligt sällskap.Idag vet ja inte vad vi ska göra,Jörgen sover fortf,grått ute oxå. Ja vi få väl se sen då!/Sandra

 
Ovido - Quiz & Flashcards