**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av lillsandra - 7 juni 2011 22:58

Efter att Melanie fått sin lunch idag så tog vi å gick ut,hon somnade nästan på en gång när jag lagt ner henne i vagnen så jag tog å städade ur bilen litegrann här ute på parkeringen.Efter att jag gjort det så blev det en härlig promenad,gick efter vägen bort mot kyrkan,där gick jag efter grusvägen som går imellan attmarkyrkan å hallbergavägen,mysigt,tur jag hade med mig kameran som tidsfördriv eftersom Melanie sov under hela promenaden,det blev en hel del fina bilder faktiskt.


När vi kom tillbaka så gick vi ner till badplatsen å kollade,ja hoppades lillan skulle vakna så hon kunde sitta med å kolla men hon sov som en stock.Sen gick jag tillbaka å satte mig på bänken utanför oss å solade,fick även sällskap av en trevlig granne en stund,Sen vaknade lillan precis när vi skulle gå in,det var ju dags för hennes mellanmål då oxå. Men vi var ute nästan 3 timmar,riktigt skön dag :)

Så här kommer bilderna från promenaden idag...

 

   Här går vi..

   Ängen ner mot sjön...

 Lite blommor efter vägen...


   

  En humla..


  En katt ute i gräset..


 grusvägen..

 

  

 

   Här är badplatsen som ligger alldeles neranför där vi bor...

 det blåste litegrann här..

 

Strax innan vi skulle gå in när lillgumman precis vaknat.

 

     

En riktigt mysig dag har det varit.

 

Nu säger jag Gokväll :)

/Sandra

Av lillsandra - 7 juni 2011 07:30

Jodå här har vi varit vaken sen halv 6,då lillan vaknade,hon fick mat å sen försökte ja lägga henne igen å se om hon kunde somna om,men inte då,hon låg å snacka,skratta å skrek för fullt å var så högljudd så hon till och med väckte Jörgen,haha. Så vi klev upp samtidigt som han sen,ungefär vid 6.40 Så nu har vi varit uppe ett tag,fikat å grejjat,Melanie har legat på sin filt å lekt för fullt,och nu för en stund sen fick hon lite välling och sedan var hon så trött så jag gick å la henne och nu sover hon.

Jag sitter här med en kopp kaffe som vanligt,det verkar bli bra väder idag så vi kommer nog att gå ut lite senare :)

 

Såg att inlägget jag skrev igårkväll aldrig publicerades på fb..konstigt men jaja de spelar ju inte så stor roll igentligen.

Har suttit här å kollat igenom massa gamla bilder och tänkte bjuda på några....

  Jag å Kvick,från när ja bodde i nacksta..

 

 

 

 

  

 

Massa vinterbilder...

  

 

  

  

  Tarra å Kvick..

 

 Tarra

 

Å lite sommarbilder..

 

   

  

           Hoppas ni fina älskade vovvar har det bra i hundhimlen.. saknar er.

Oj ja de blev ganska många bilder,men nu ska jag avsluta här. Måste bara säga att jag saknar att ha hund,vill skaffa igen men det får isf vänta tills man bor större,hus eller så.

Hejj

/Sandra

Ovido - Quiz & Flashcards