**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av lillsandra - 4 juni 2011 08:52

Melanie vaknade tidigt idag trots att hon somnade så sent igårkväll,ja som hade hoppats på sovmorgon men inte då,äsch det är ju iaf finväder och det gör allt mkt lättare,likaså en glad unge :)


Mm så vi har varit uppe sen kl 7,jag å hon;fast nu har hon precis somnat igen och jag ska dricka lite kaffe å känna lugnet,funderade på att lägga mig igen ja med men jag tror jag skippar det,blir så sent och det är så mkt disk här idag så ja känner att ja vill ta reda på de först å främst å ser va klockan är sen,man vill ju ut å hitta på nåt idag oxå :D

Får se om det kanske blir en sväng till hamnen å kolla lite på bilutställningen..

Det blir nog kanonväder idag,förut vid 7-tiden så var det redan 20,8 grader så de kan nog bli varmt idag.


Igår var pappa hit med en starthjälp som ja kunde låna,jättebra ju :) Det är som en väska med ett batteri som man lätt kan bära med sig,så ja slipper ringa efter starthjälp varje gång ja har lite ström i bilen,då är de bara att koppla på den där å starta :) Men jag måste ta reda på vad det är som ligger å tjyvdrar ström hela tiden för man blir så trött på de,när batteriet är nytt å allt... jaja..


Igår när vi var på birsta city så fick Melanie en rolig leksak av sin mormor,

typ som en mobiltelefon med massa knappar,ljud,blinkningar.. den va rolig tyckte hon :D Så köpte jag lite roliga badleksaker åt henne :) Kul med lite nytt.


Nu ska jag dricka mitt kaffe och sedan ta å diska...

Ha en bra dag!


 


/Sandra


 

Ovido - Quiz & Flashcards