**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av lillsandra - 22 juni 2011 21:31


 

 

 

Det blev en liten promenad tidigare ikväll,efter promenaden gick vi ner till badplatsen en sväng,så mysigt och fint där.Förut på em var vi iväg ut till babyproffsen och barnens hus för att kolla på gåstol åt lillan,blev ingen idag då vi inte riktigt kunde bestämma oss för vilken,men snart så :) Vi åkte hem nästan direkt sen eftersom det var så mkt folk överallt och så skulle vi ge Melanie mat hemma hade vi tänkt,så vi köpte med oss pizza hem,riktigt gott :) Melanie somnade ungefär vid 8 tiden ikväll men nu hör jag hur hon ligger å vrider så det skulle inte alls förvåna mig om hon är på väg att vakna,bäst jag tar å kollar till henne nu.

Trevlig kväll/Sandra

Av lillsandra - 22 juni 2011 12:20

 Nu ska jag dricka dagens första kopp kaffe,har haft min sovmorgon idag,klev väl upp vid halv 11 ungefär,härligt.Melanie höll oss vaken en bra stund inatt oxå då hon vaknade vid 3-tiden å började snacka på...hur pigg å glad som helst var hon men efter kanske en timme somnade hon igen. Idag vet jag inte vad vi ska göra,men man vill ju ut när det är så fint väder.Usch får så dåligt samvete när ja kliver upp så sent,känns liksom som att halva dagen har gått.Klart det är skönt att få sova ut oxå men jag trivs ganska bra med att komma upp i tid(trots att man är dötrött många ggr) men man hinner så mycket mer.Dessutom  är det sommar så det gör allt ännu lättare:) Nä nu ska ja njuta av mitt kaffe här å fundera på vad man ska göra idag.Ha en bra dag!/Sandra

 
Ovido - Quiz & Flashcards