**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av lillsandra - 17 juni 2011 23:21

Ja det har blivit väldigt dålig uppdatering här i dagarna men det har varit ganska fullt upp oxå :) Sen håller man ju på å försöker lära sig Iphonen så fort man får en stund över.


Dagen har varit bra. Jag for iväg ensam vid 11.30-tiden för att åka till hällsjö å gå ut med pappas hund medans han var på sättna. Jörgen var hemma med Melanie.Sen var jag å träffade Linda å lille Jamie :) Så umgicks vi några timmar,tog en promenad runt stallet,sen satt vi vid Dannes en sväng och då kom även Jörgen och Melanie dit efter en stund :)

Ja sen for vi hem å gjorde middag,gav lillan mat m.m


Och nu ikväll har vi varit ner på byn å umgåtts med Malin,Crille och Novalee,vi tog en promenad tillsammans i regnet,hehe tur med vädret. Men det småduggade mest så det gick bra fast det vart lite kyligt oxå. Är faktiskt lite småfrusen nu så jag ska nog ta å lägga mig i soffan med en filt å kika lite på iphonen tror jag.Ångrar verkligen att man inte köpte nå godis när vi var in på preem förut,faan oxå...! Jaja..dricka har vi af så får väl nöja mig med det då.


Gokväll

/Sandra

 



 


Ovido - Quiz & Flashcards