**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av lillsandra - 12 juni 2011 22:24

Idag hade jag min sovmorgon,skönt men tyvärr gick det inge vidare att sova så bra varken inatt eller imorse pga värmen,otroligt varmt vi får inne i lägenheten,tror vi hade 30 grader inne igårkväll...fy,äckligt å klibbigt.. inte så konstigt Melanie hade svårt att sova igårkväll heller. Vi hade balkongdörren öppen men de hjälpte inte mkt eftersom det var hyffsat varmt ute oxå, dessutom fick vi in så förbannat mycke mygg,så Jörgen sprang å jaga mygg halva kvällen/natten.Tur vi hade köpt ett myggnät som man drar över spjälsängen/resesängen så lillan slapp bli drabbad.

Ja det var så fruktansvärt irriterande med myggen så vi stängde balkongdörren till slut,och hade varmt så in i helvete ist.. Så det var riktigt skönt med en dusch imorse iaf.


Jörgen tog å gick på en promenad med lillan förut en sväng medans jag gjorde mig klar för vi skulle mot birsta idag igen...

Var tvungen att skaffa myggnät som man kan sätta vid balkongdörren,så nu har vi det,skönt.

Melanie fick en ny solhatt,badtrosor,solskyddströja/badtröja.

Sen fick det bli middag på dannes på vägen hem.

Nu är jag  himla trött så ja tror ja ska lägga mig strax,,,


Natti natti

/Sandra


 



Ovido - Quiz & Flashcards