**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av lillsandra - 3 maj 2011 12:08

Igår blev Melanie 6 månader,ett halvt år...hon börjar bli stor tjej nu..tänk så fort tiden går.Roligt men lite synd bara att hon knappt hinner börja använda en storlek innan de är dags för större,nu är det strl 68 som gäller mestadels,men hon kan fortfarande ha vissa kläder i strl 62.

Hon har börjat bli riktigt stadig oxå när hon sitter,hon sitter nästan helt själv,men man sitter ju alltid bakom henne ändå så att hon inte tippar :)

 

Just nu ligger hon å sover och jag dricker kaffe och läser bloggar,kollar fb m.m  Börjar även gruva mig lite inför dagens Bvc besök som är lite senare idag,hua lillstackarn som ska få sprutorna igen,uscha.Jag hoppas det kommer gå bra,Jörgen skulle följa med idag oxå så det är ju skönt :)

Sen måste jag in å handla lite på ica oxå.

Men fy vilket skitväder vi har fått,bytte till sommardäck på min bil i helgen som var,och igårkväll när jag åkte till stan för att hämta syrran,ja då snöade det för fullt...skitkul!!Jävla väder,nu får det väl vända å gå mot sommarn´en gång för alla!

 

Pratade med Linda förut,hon sa att de skulle ev bli fint väder imorrn,så vi får verkligen hoppas på de,för då blir det nog så vi tar en promenad tillsammans :D Blir kul,har ju en present åt lille Jamie oxå :)

 

Nu ska jag plocka lite här innan Mellis vaknar...

 

 

Lite nya bilder oxå...

 

Lillan igår när hon satt å lekte :)

   

 

 

 

 

grötdags...

    

 

   

 

   

 

   

 

 

  

trött liten fis.

 

Och här kommer några bilder från när jag å Melanie var å hälsade på Linda,Nelly å lilla Jamie...

 

 se så söt han är lille Jamie :)

 huga så liten..

  

Så fina:) Stolta Nelly med sin lillebror.

 

Hejhej

/Sandra

 


  

jag ser torr å trött ut (som vanligt)men de bju ja på ;)

 

 

     

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards