**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av lillsandra - 10 maj 2011 23:10

Idag var vi iväg på babysång,det var verkligen roligt :) Kul att komma iväg på nåt å träffa massa mammor och bebisar. Jag å Linda träffades först utanför min mamma där vi parkerade bilarna för att sedan promenera dit där babysången var,där ute mötte vi resten av gänget :D Melanie verkade ju ganska nyfiken inne på själva sången och satt mest å tittade runt,efteråt när det var dags för henne att äta så blev det lite grin,fick gå å sätta mig och ge henne gröten i ett annat rum där det var lugnt å då gick det super :) Hon åt upp allt,vilket jag inte trodde hon skulle göra,duktig tjej   .. Sen fikade vi lite där,eller det blev bara en kopp kaffe för mig å Linda som fick sitta med våra småttingar i knät hela tiden.

Sen efter fikat så gick vi en sväng allihopa mammor + barn,stannade till på torget i matfors å hade det skönt i solen en stund,så otroligt härligt väder idag.

Ja en riktigt trevlig dag har det varit. De där med babysång blir det fler ggr :) Är nog roligt och bra för Melanie oxå :)

Japp det var lite om våran dag.

Nu ska jag hoppa i säng...

 

Godnatt!



Glömde helt bort att jag hade kameran med mig idag,upptäckte det precis innan vi skulle fara hem,men några bilder tog jag.... 

(lillan sov gott i vagnen efter babysången idag)


(Melanie fick fortsätta sova i vagnen en stund utanför hos mamma innan vi åkte hem)


En bild från igår..

 

Lilla hjärtat.

 

 

/Sandra

Ovido - Quiz & Flashcards