**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av lillsandra - 12 maj 2011 08:11

Här har vi varit vaken sen 6 tiden ungefär men vi klev väl upp strax före 7,jag kände mig faktiskt rätt pigg imorse konstigt nog.

Lillgumman sover en sväng nu,men jag skulle tro att hon vaknar när som helst,hon brukar inte sova nån längre stund den här tiden. Jag dricker kaffe å kollar runt på nätet som vanligt.

Det ser ut att bli hyffsat väder idag oxå,skönt..får se vad vi ska hitta på men vi ska nog ut en sväng iaf så länge det inte blir regn då.

 

Ska väl ta tag i diskberget snart här hemma oxå,diskmaskin pajjade häromdagen..kul,så nu har man fått handdiskat senaste dagarna,man blir så bortskämd när man är van att ha en diskmaskin.

 

Inte blev det nån klädesbeställning igår heller,jag har så svårt att bestämma mig från vart jag ska skicka efter.Får väl ta å fundera på de nu å bestämma mig snart.

 

Nu ska ja kolla vidare här innan Melanie vaknar...

Ha en bra dag!

 

/Sandra

 

  

(2009) 

 

Ovido - Quiz & Flashcards